Ez a legjobb családi autó

88566_k1.jpgSok mindenki kedvence lehet a Ford legújabb személyszállítója. A Tourneo Custom 8 üléssel járt nálunk. Tavaly tavasszal még koncepciómodellként debütált, év közben új modellként jelent meg, ma pedig már köztünk van, megvehető a remek családi és üzleti autónak is számító Tourneo Custom. Vannak családi autók, vannak családi használatra fokozottan alkalmas egyterű modellek, de az igazán nagycsaládosok, azok, akiknek több mint három gyermekük van, netán rendszeresen, nyaralni is együtt utaznak a nagyszülőkkel vagy az unokatestvérekkel, vagy csupán a gyerekek barátaival, barátnőivel, jól tudják, hogy az igazán jó utazóautó nagyobb csapat számára a kisbusz. A kisbusz, ami legtöbbször kompromisszumokat igényel a városi használhatóság terén. A Ford azonban úgy bővítette az eddig leginkább a Tourneo Connect, illetve a hagyományos „ős” Transit-alapú Tourneo által fémjelzett személyszállító kínálatát a rögtön kétféle tengelytávval elérhető Tourneo Custommal, hogy egy városban is jól manőverezhető, ám mégis óriási belterű, akár 9 üléses csapatszállítót ajánl.

88552_k2.jpgA beszállást elöl az ajtó takarásába rejtett, a két hátsó tolóajtónál a küszöb alól kilógó lépcső, valamint a középső tetőoszlopra szerelt kapaszkodó segíti. A tolóajtók nyílási szélessége egyébként 1 méter feletti, magasságuk szintén. A középső üléssorba távolugrásból is be lehet jutni, az előrebillenthető jobb szélső üléssel leghátra sem macerás beszállni. Tourneo nem csupán óriási belterű, hanem négy irányban állítható kormánykerekével és liftezhető sofőrülésével egészen személyautósan vezethető is. Kormánykereke a Focusból köszön vissza, arról a rádió, a sebességkorlátozót is kínáló tempomat, a jó hangminőségű kihangosító és az osztott képes megjelenítést is kínáló fedélzeti számítógép is könnyedén vezérelhető. Kézre áll és helytakarékos, valamint jól is kapcsolható a műszerfalra emelt váltókar – annak köszönhetően az első ülések között folyosónyi a tér, könnyedén lehet hátrasétálni – persze csak álló autónál. A városi autózás tehát összességében nem rossz − eleinte kifejezetten féltünk, majd rájöttünk, hiába nagy, még nem túlzottan behemót a Custom, a forgalom és minden egyéb viszont remekül átlátható belőle. Szívesen autóztunk vele. Az elöl MacPherson, hátul laprugós, merev hidas felfüggesztés nem egy komplikált darab, mégis jól vasalja az úthibákat, míg a kormányzás egészen közvetlen és élvezetes. 

mobilmarketin hírek

SMS-hír: Olcsó iPhone-kampány Jó-e, ha egy presztizsmárka olcsó készüléket kínál? Új modellekkel bővül az iPhone és az iPad kínálata. Az Apple hallgat a marketinges szakembereire, és megpróbálja kitölteni a piaci réseket. Az olcsóbb szegmensekben a vásárlókat nem kell győzködni az iPhone erényeiről

Írta: pr marketing webszolgálat Szólj hozzá!