pr marketing szolgáltatás

31 éves G 55 AMG

Ez az autó is az amelyiket szívesen megvennék. Adóelkerülés végett építették át az egykori terepjárót luxus szabadidő-autóvá. Hollandiában a CO2-kibocsájtás alapján kell fizetni a gépjárműadót, de a veterán korú autóknál már nem olyan szigorú a díjtétel. Ezt használja ki a képeken látható Mercedes G 55 AMG, amely 1982-es évjáratú. Hivatalosan. Nemhivatalosan alig pár éve rakták össze.

204855_veteranamgindex.JPG

Egy 1982-ben gyártott 300 GD volt a kiindulási alap, amelyből lényegében csak az alvázat hagyták meg. Lecserélték a felépítményt, megszabadultak a dízelmotortól, kidobták a felfüggesztést. Ezek helyett egy 1997 után gyártott autóból származó darabokat szereltek, így került 354 lóerős AMG V8-as a motortérbe, a hozzá tartozó automatikus váltóval, felfüggesztéssel és biztonsági felszereléssel – légzsákok is – együtt.

Az eredmény egy olyan autó, amelynek forgalmijában 1982-es gyártási év szerepel, de műszakilag azon a szinten van, mint egy 2000-ben gyártott autó. Ez mifelénk nem jelent semmit, hiszen régen a karosszériacsere megszokott volt, de Hollandiában azzal jár, hogy nem kell CO2-alapú adózásban fizetni a kocsi után, ami a G 55 AMG-nél igenis jelentős éves tételt jelent. Persze a 79 900 eurós vételár arra utal, aki megveszi ezt a két Mercedes G-osztályból készített példányt, annak nincsenek anyagi gondjai. Az autó nagyon jól néz ki, vagány, akik szeretik azoknak ajánljuk. 

Írta: pr marketing webszolgálat Szólj hozzá!

Itt a műanyag bicikli

Műanyag kerékpár PET-palackból

Itt a kedvenc biciklink, a műanyag bicikli. Sokat kellett várni rá, de most itt van egy amerikai feltaláló jóvoltából. Olcsó, könnyű és környezetbarát. Főleg, ha pillepalackokból lehet majd gyártani.

letöltés.jpgMűanyagipari termékek

A profi kerékpárok gyártása olyan komplex technológiai eljárásokat igényel, amelyek hatalmas pénzeket emésztenek fel, ezért ezek a bringák meglehetősen drágák, némelykor csillagászati összegekbe kerülnek.

Ezzel szemben a műanyag bicikli előállítása jóval egyszerűbb és költséghatékony. Az eddig készült prototípusok polipropilénből (PP) és polietilénből (PE) készültek, hogy szilárdságuk megfelelő legyen. A különböző részeket nem ragasztották, hanem olvasztással erősítették össze.

A kerék, a gumi és a kormány meg az ülés már nem készülhetett műanyagból, de már az is hatalmas előrelépés lenne, ha a műanyag vázas bringák eláraszthatnák a piacot. Lenne értelme például a pillepalackokat (PET flakon) újrahasznosítani: sok-sok kerékpárváz lehetne belőlük. Reméljük sokat gyártanak majd belőlük és sokak kedvence lesz.

Halálos iramban a Yakuza

Nagyon látványos film, tuningolt autók szempontjából. A “Halálos iramban” a valóságban is létezik. A japán Yakuza maffia Lamborghini Diablo-kat tuningol leopárd mintássá.

yakuza_2013.jpg

A tagok saját bevallása szerint is vannak kétes üzleteik. Éppen ezért azt várnánk, hogy egy Suzukival furikáznak és kerülik a feltűnést. Ehelyett Lamborghinivel járnak, de még azt is telepakolják világító neonokkal.

Szerintem nagyon jól mutatnak a neonok az autókon, ettől nagyon különlegesek, és kitűnnek a többiek közül.

Címkék: kocsi, lamborghini, autó
süti beállítások módosítása