pr marketing szolgáltatás

Születésnapi McLaren

Sok apróság mellett egyszerűbb névnek örülhetnek a McLaren jubileumi autójának tulajdonosai. Ha már nem erőltették meg magukat nagyon a McLaren mérnökei a márka fennállásának 50 éves születésnapjára készített autóval, legalább a nevet leegyszerűsítették: az egyedi limitált széria jelölése McLaren 50 12C és McLaren 50 12C Spider. Akár hosszú akár rövid a neve, szép születésnapi ajándék lenne bárki számára az autó.

200568_mclarenindex.jpg

Az átalakítást az egyedi projektekkel foglalkozó Special Operations végezte, egyedi első lökhárítót – a fényezett rész kevlár, a fekete fényezetlen karbon – készítettek, a fedeleken azt a McLaren F1 által inspirált márkajelzést találjuk, amelyet korábban csak a Special Operation ügyfelek választhattak, széria a karbon-kerámia fékrendszer elöl 394, hátul 380 mm-es átmérőjű tárcsákkal. A felnik alapáron (elöl 19, hátul 20 colos) szuperkönnyű, Super Lightweight darabok, de némi felár megfizetése után ultrakönnyű, Ultra Lightweight névre hallgató példányok is kérhetőek, amelyek darabonként 2 kg-mal könnyebbek. Az utastérben több helyen és a küszöbön ott találjuk a születésnapi emblémát, ezen kívül szürke vagy fekete autótakaró, egyedi slusszkulcs és a vezető formatervező, Frank Stephenson által szignált limitált nyomat is jár a McLaren 50 12C autókhoz, amelyeket három színben – Carbon Fekete, Supernova ezüst vagy McLaren Narancs – lehet kérni. Nagy-Britanniában 196 000 font a kupé, 215 500 font a Spider indulóára. 

Írta: pr marketing webszolgálat Szólj hozzá!

Magyar diákok építették Európa második legenergiahatékonyabb benzines járművét

A hazai csapatok kiemelkedően szerepeltek az európai Shell Eco-Marathon döntőn. A diákok saját erőből építették a járművet, amivel semmi gond nem volt a technikai ellenőrzésen.

200409_shellindex.jpg

A magyar rekorder Kecskeméti Főiskola GAMF csapatának az idei versenyen sikerült megőriznie az előkelő második helyét, hiszen egyetlen liter benzinnel 2366,85 kilométert tettek meg a prototípus kategóriában. „Az idei versenyen sok nehézséggel kellett megküzdenünk, főleg az időjárás miatt. Sajnos több alkalommal is ütköztünk a rotterdami versenypályán, és ez nagyban befolyásolta az idei eredményünket. Nagyon örülünk, hogy mindezek ellenére megőriztük második helyünket és idén is két ezer kilométer feletti eredménnyel zártuk a Shell Eco-marathont, amely csupán két csapatnak sikerült idén.” nyilatkozta Kutasi Zoltán, a csapat vezetője.

A győri Széchenyi István Egyetem csapata az idei versenyen kategóriát váltott és teljesen új, városi koncepció típusú elektromos autóval remekelt. 133,54 kilométert tettek meg egyetlen kWh energiával,

200408_shell2.jpg

így a nyolcadik helyen zárták a versenyt. „Nagyon sokat dolgoztunk az elmúlt hónapokban az új autón, és nagy sikernek tartjuk, hogy egy számunkra még ismeretlen kategóriában, ahol ráadásul a mezőny is nagyon erős, már az első versenyen sikerült bekerülnünk az első tíz közé” értékelte az idei eredményeket Pup Dániel, a győriek csapatvezetője.

Az induló magyar csapatok közül egyetlen középiskolaként a Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola diákjai is nagyon jó eredményt értek el az idei megmérettetésen, 183,39 kilométeres eredményükkel a huszonkettedik helyen végeztek. „Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a diákok saját erőből, ilyen rövid idő alatt tudták az idei járművet megépíteni, ami gond nélkül átment a szigorú technikai ellenőrzésen, ráadásul középiskolás csapatként az egyik legerősebb kategória középmezőnyében végeztünk” – mondta Csorba János felkészítő tanár. A Pécsi Tudományegyetem és az Óbudai Egyetem diákjai szintén sikerrel vették az idei kihívásokat prototípus járműveikkel. Előbbi 123,3 km/kWh eredménnyel a tizenegyedik helyen zárta a versenyt, az utóbbiak pedig 565,45 kilométert tettek meg egyetlen liter üzemanyaggal a benzines kategóriában. Forrás: Első Magyar

süti beállítások módosítása